12 Mart 2012 Pazartesi

anneanneanne nan nan nan nan mam mam mam

Annem ve babamın dönmesine az bir zaman kaldı 1 günden bile daha az. Zaman ne çabuk geçti. Geçen de Ömür Dediğin programında yaşlı bir çift vardı. Yaşlı kadın sanki hiç yaşamamış gibiyim diyordu. Yaş olmuş 79. Ben bile bu yaşıma nasıl geldim anlayabilmiş değilim. Annem babam gittikçe yaşlanmışlar. Sanki benden habersiz oluvermiş herşey gibi.Sevgili eşimin dönmesine 8 gün var. Bugün Nur Dağı'na çıkarken aradı soluk soluğa. Güzeller güzeli Peygamber efendimiz(sav) nasıl çıkıyormuş oraları acaba merdiven bile yokken. İnşallah bizlere de nasip olur birgün oraya çıkmak.

MBU bu günlerde pek mutlu 10 Mart itibariyle 4 yaşını doldurdu. Artık hergün "Anne ben büyüdüm dimi. Anne ben 4 yaşındayım dimi" diye sorup duruyor. Bi tane ev pastası yaptık ona. Klasik anne pastası çok hoşuna gitti. Ona mini yup aldım acaip mutlu. Öğrenmeye çok hevesli. Bir de mini mutfak önlüğü ve kepi diktirdim. Artık mutfakta bir numaralı yardımcım o benim. Canım dün bulaşık yıkadı. Yumurtayı çok güzel kırabiliyor. Sabah 6,30 da kalkıyor. Anne hadi kahvaltı yapalım diye başımda bekliyor. ASU hala uyanmamış oluyor. Onu bekliyoruz. Sonra kahvaltı sofrasındayken "Ayy yüzümü yıkamayı unuttum" deyip gidip yüzünü yıkıyor. Duha Suresinin ilk 4 ayetini ezberledi. Kendi kendine çok rahat bir şekilde üstünü giyip çıkarabiliyor. Düğme düğmele işinde biraz daha uzmanlaşması lazım tabi. Çok güzel resimler yapıyor (Bay Becerikli sağolsun)Dün balık çizmiş baloncuk çıkaran. Her tarafını da boyamış ki bu suda olduğunu ifade ediyor ;) Bayılıyorum hayal dünyasına.




ASU miniğim, üzmüyor beni Elhamdülillah. Bıdıl bıdıl yürüyor. Yan yan gidiyor yürürken. Onun dünyası da bambaşka. Abla figüriyle başa çıkmaya çalışıyor. Sürekli birşeyler öğrenmek zorunda. Ama hiç şikayet etmiyor. Bu aralar bir de diş geliyor üst sağ. Bugün diş etini delmiş ama diş görünmüyor hala. Yarın umutla bekliyorum. Veeeee dün yani ablasının doğum gününde anne dedi. MBU tam 14 aylıkken ben çalışmaya başlayınca söylemişti. ASU henüz 11 ayındayken söyleyince bi garip oldum. Vel hasılı çocuklarla hayat başka güzel. Allah ayırmasın bizleri. Sağlıkla sıhhatle inşallah. Bakın dişim çıkıyor ama çok acı veriyor :(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sizinle iletisime gecmek icin yaziyorum..amasya da mi yasiyosunuz vee kuran kursu ogreticisimisinz..almus ismi de gecti..ben tokatliyim ve amasya da yasiyorum..

mailinizi goremedim

biranneikimelek dedi ki...

Sevgili Adsız,
Amasya'da yaşıyoruz. Kur-an Kursu öğreticisi değilim. Almus'da görev yaptım bir zamanlar. biranneikimelek@yahoo.com e-mail adresinden bana ulasabilirsiniz.