5 Haziran 2012 Salı

aç anne, gezenti abla, atom karınca kardeş

Açım dediğime bakmayın canım. Diyetteyim. 1 aydır hem de. Doğum kilolarımı değil de doğum sonrası kilolarımı vermekle meşgulüm. 5 kilo verdim. 10 kilo daha verirsem tamamdır. Yaza yani kardeşimin düğününe kadar inşallah istediğim kilomda olurum. Bi ev hanımlığı kursu açılsa ilk öğrencisi ben olurum herhalde bu kadınlar evde nasıl yetiştiriyorlar işleri hayret birşey. Benim ki yetişmiyor. Evi süpürme işini iki günde ancak bitirebiliyorum. Çamaşır, bulaşık ooo çok iş çok...İnsan hergün yemek yer mi yaaa? Bir düşünür bu yemek nasıl yapılacak, bu bulaşıklara ne olacak, aaff zor valaa hele açken başkalarını doyurmak hepten zor. Bu arada mezun olduğumu söylemişmiydim ikinci üniversitemden söylemiştim sanırım dimi :) MBU _Çilekli pudin yapalım mı? soruma karşılık _Sen yavaş yavaş güzel anne olmaya başlıyosun... _!!!! diye karşılık veren kişilik. Cipsi demeyi küfür zanneden kişilik. Benimle beraber plates yapan kişilik. Balkondan bakınca aşağıdakilerin yanında olmayı isteyen kişilik. Komşuları teker teker gezmeden eve gelmeyen kişilik. Eve her gelene _Sen bizde kal, biz sana yatak yaparız diyen kişilik. Hala mehay etme diyor. Evcilik kurmayı seviyor. Yuplarıyla güzel vakit geçiriyor. Okula gitmek için can atıyor. Abdest kılayım diyor. Hala çekingen, soğuk ilk karşılaştığı mekanda. Hafızası kuvvetli maaşalah. Sayıları öğrendi. Neyin ne olduğunu biliyor. Numaraları söylediğimde telefon edebiliyor. 26 ya kadar sayabiliyor. ASU Sabah 7,5-8 gibi uyanıyor. Ben yürüyüşten ancak gelmiş oluyorum. Yeme içmeyle pek derdi yok. Mama, meme, baba, anne, annnennne, dede, vuuu(su), tuu(otur), beybi, ay ay ay diyor. Pıtır pıtır yürüyor maaşallah. 2 gün önce de 1 yaşını doldurdu. Ablası sabah kaltığında _Ama anne ASU büyümemiş hala??!! deyip beni gülümsetti. 11 aylıktan 1 yaşına gelince büyüycek zannetti hemen herhalde. Ben plates yapmaya başlayım hemen o da benim üstüme çıkıyor. Artık mamasını kendisi tutabiliyor. Yavaş yavaş normal süte geçmeyi planlıyoruz. Bu ara çok sık pişik oluyor. Dışarıya tabiki bayılıyor. Oturandansa ayaktakini tercih ediyor. Karıncaları izlemeye bayılıyor. Parmak uçlarına çıkıp aşağıdakilere laf atıp duruyor.

1 yorum:

biranneikimelek dedi ki...

1 aydan fazla oldu aslında bu postu yazalı yayınlamamışım :) tembellik başa bela